Günümüz pazarlama modelinin kurucusu olarak gösterilen Prof.Dr. Philip Kotler tarafından 2003 yılından bu yana pek çok ülkede düzenlenen World Marketing Summit, ulusal ve milletlerarası arenadan pazarlama bölümünün saygın isimlerini 18 Nisan 2025, Cuma günü Çırağan Sarayı’nda bir ortaya getiriyor.
World Marketing Summit Doruğu konuşmacıları ortasında Davranışsal Pazarlama Stratejisti ve Marka Uzmanı Mr. Roger Hurni, World Design Organization Başkanı Mr. Thomas Garvey, Nöropazarlama Stratejisti ve Pazarlama Fütürüsti Mr. Roger Dooley, Kriz ve Risk İrtibatı Danışmanı Mr. Timothy Coombs, Sürdürülebilir Pazarlama İdaresi Danışmanı Prof. Dr. Marc Oliver Oprensik üzere kıymetli isimler yer alarak, bilgi ve deneyimlerini konuklarla paylaşacak.
Zirve kapsamında Kotler Impact CEO’su Sadia Kibria, Start Campus CMO’su Ömer Wilson, USIGHT Yazılım ve Yapay Zeka Teknolojileri S¸irketi Kurucusu Doç. Dr. Şebnem Özdemir, Communication Partner CEO’su Kerem Ayırtman, Visa Türkiye Pazarlama Başkanı Ülkü Yüksel, IAB İnteraktif Reklamcılık Derneği CEO’su Neslihan Olcay, Para Dergisi Yapay Zeka Köşe Muharriri Şule Güner, LC Waikiki Yönetim Kurulu Üyesi Necip Özçer, ve Benetton Türkiye Genel Müdürü İdris Onay pazarlama kesimindeki yeni trendlere ve değişen tüketici alışkanlıklarına ışık tutacak.
World Marketing Summit Doruğu’nda, panelistler “İnovasyon Çağında Pazarlama” teması etrafında aktüel yaklaşımları ve uygulamaları tartışacak, yapay zeka, sürdürülebilirlik, yeşil pazarlama ve yeni kuşak pazarlama tahlilleri üzere dala istikamet veren bahisleri ele alacak.
Zirve kapsamında 13 kolda ‘Yılın En Başarılı’ marka ve şirketlerinin belirleneceği ve dünyaçapında harikalığı simgeleyen ‘Kotler Awards Pazarlama Ödülleri’ sahiplerini bulacak.Türkiye’de birinci kez düzenlenmekte olan Ödül programına 17 Mart 2025 tarihine kadar www.kotlerimpactturkiye.org/basvuru/ adresinden müracaat yapılabiliyor.
Dünyada 188 milyar, Türkiye’de ise 2.5 milyar dolar düzeyine ulaşan pazarlama dalı, yüzde 60’ı bayan olmak üzere 500 bin bireye istihdam sağlamaktadır. Pazarlama alanında gerçekleştirilen bu üzere itibarlı Doruklar; Türk markalarının global pazarda rekabet gücünü artırmakta, markalaşma sürecini hızlandırmakta, markaların gelişimine katkı sağlayarak ülke iktisadına olumlu istikamette tesir etmektedir.
World Marketing Summit 2025’in ayrıntılı programı:
09.00 – 09.30 Açılış Konuşmaları:
Ayşenur Aydın Gümrükcü, Buz Ajans-Ajans Başkanı
Sadia Kibria, Kotler Impact CEO’su
09.30 – 10.00 Keynote : Davranışsal Pazarlama ve Değişen Tüketici Davranışları – Roger Hurni
10.00 – 11.00 Panel 1 : Yapay Zeka ve Pazarlama
Şule Güner, Para Dergisi Yapay Zeka Köşe Müellifi
Doç.Dr.Şebnem Özdemir, USIGHT Yazılım ve Yapay Zeka Teknolojileri S¸irketi Kurucusu
Ömer Wilson – Yapay Zeka ve Teknoloji Konuşmacısı
Prof.Dr.Marc Oliver Opresnik – Pazarlama Profesörü
11.30 – 12.00 Keynote : Kriz Bağlantısı İdaresi ve Sürdürülebilirlik – Timothy Coombs
12.00 – 13.00 Panel 2: Yeşil Pazarlama : Pazarlamada Sürdürülebilirlik
Esra Baykal – Marka Danışmanı
Thomas Garvey – World Design Organization ( WDO ) Başkanı
Ülkü Yüksel – Visa Türkiye Pazarlama Başkanı
İdris Onay – Benetton Türkiye Genel Müdürü
13.00 – 14.30 Öğlen Yemeği
14.30 – 15.00 Keynote : Nöropazarlama – Roger Dooley
15.00 – 16.00 Panel 3: Pazarlamada Yeni Jenerasyon Tahliller
Neslihan Olcay, IAB İnteraktif Reklamcılık Derneği CEO’su
Kerem Ayırtman, Communications Partners CEO’su
Dr.Necip Özçer – LCWaikiki Yönetim Kurulu Üyesi
16.30 – 18.00 “Kotler Awards Pazarlama Ödülleri” Ödül Töreni
