Çankırı MTAL Öğrencileri Anadolu Isuzu’yu Ziyaret Etti

Çankırı Mesleksel ve Teknik Anadolu Lisesi (MTAL) öğrencilerinin Anadolu Isuzu firmasını ziyaret ettiği bildirildi.

İl Ulusal Eğitim Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamaya nazaran, Çankırı MTAL, motor teknolojisi alanı öğrencileri ve öğretmenleri, araç üretim süreçlerini yerinde görmek emeliyle Kocaeli Çayırova’da bulunan Anadolu Isuzu firmasını ziyaret etti.

Ziyarette öğrenciler, motor teknolojileri, üretim süreçleri, üretim yanılgıları ve çağdaş üretim teknikleri hakkında insan kaynakları sorumlusu Özcan Fidan’dan bilgi aldı.

Isuzu mühendis ekibi, öğrencilerle üretim kademeleri ve kesimin geleceği hakkında bilgilerini paylaştı.

Geziden memnuniyet duyduklarını söz eden öğrenciler ise okulda öğrendikleri bilgiler doğrultusunda yerinde gördükleri üretim sürecinin akılda daha kalıcı olduğunu belirtti.

Öğrenciler, firma yetkililerine Okul Müdürü Abdurrahman Şayık tarafından gönderilen plaket ve hediyeyi takdim etti.

Kaynak: AA / Ömer Faruk Çal – Aktüel
Anadolu Lisesi Teknoloji Eğitim Şimdiki Hayat Isuzu

Yorum yapın

Sitemiz bir sosyal içerik platformu ve haber sitesi olup çeşitli kategorilerde yayın yapmaktadır. Her türlü soru, görüş, öneri ve istekleriniz ayrıca reklam ve tanıtım yazısı talepleriniz için shmedya@proton.me adresine mail iletebilirsiniz.
gaziantep marangoz takipçi satın al instagram takipçi satın al hd film izle film izle likit calculator kiralık konteyner kiralık yük konteyner kiralık konteyner ev kiralık şantiye konteyner yedek parçaları
film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle